zondag 20 november 2011

verjaardag van Daan Julius, 19 november

Daan Julius wordt één jaar. Dat gaan we vieren vandaag.
Ik vond het leuk om hem een boekje te kunnen geven dat over een "Daantje"ging. En een spaarcentje. Voor als hij later achttien is een snelle moto wil kopen, of een nieuwe gitaar, of andere ongein :-)
Feesten nemen ze hier serieus in het Gentse... " Zijne Kinderlijke Hoogheid Daan Julius I" ontvangt met stijl.
Nog een pijl voor wie het niet begrepen mocht hebben :-)
De bende verzamelt. En dat is goed.


De jarige is zich niet écht bewust dat hij jarig is. Het is, denk ik, de enige verjaardag dat dat zo is; als je twee bent, komt het vage besef... dan jaarlijks de stellige zekerheid en dat gaat zo door tot je, eenmaal diep in de negentig of zo... het wéér niet goed weet :-)

Opgedoft met das en al. Super vind ik meneertje DJ.

Mama kan alleen maar heel trots kijken vandaag. Doet ze anders ook, denk ik :-)







Kindjes van één lopen als dronkemannetjes. Daar kan je naar blijven kijken.

Hé Roosje! Kom dan!





Cupcakes van tante!








Jarige checkt zijn rollend materieel.
Eerst toch maar een boke eten...

Intussen zijn er anderen met zijn auto vandoor. Way to go, Steyn :-)










Foto's vergelijken :-)


Soep!
Een muis, gekregen van de "muizekes", Walter en David....
Van mij!


Sigaretjesmensen :-)




Kindjes moet je koesteren...
en viéren. 
Ik was blij dat wij daarbij mochten zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten