Ik vond het leuk om hem een boekje te kunnen geven dat over een "Daantje"ging. En een spaarcentje. Voor als hij later achttien is een snelle moto wil kopen, of een nieuwe gitaar, of andere ongein :-)
Feesten nemen ze hier serieus in het Gentse... " Zijne Kinderlijke Hoogheid Daan Julius I" ontvangt met stijl.
Nog een pijl voor wie het niet begrepen mocht hebben :-)
De bende verzamelt. En dat is goed.
De jarige is zich niet écht bewust dat hij jarig is. Het is, denk ik, de enige verjaardag dat dat zo is; als je twee bent, komt het vage besef... dan jaarlijks de stellige zekerheid en dat gaat zo door tot je, eenmaal diep in de negentig of zo... het wéér niet goed weet :-)
Opgedoft met das en al. Super vind ik meneertje DJ.
Kindjes van één lopen als dronkemannetjes. Daar kan je naar blijven kijken.
Cupcakes van tante!
Eerst toch maar een boke eten...
Foto's vergelijken :-)
Soep!
Een muis, gekregen van de "muizekes", Walter en David....
Van mij!
Sigaretjesmensen :-)
Kindjes moet je koesteren...
en viéren.
Ik was blij dat wij daarbij mochten zijn.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten