dinsdag 22 november 2011

geen regering, 22 november

Ook IK raak het beu, dat er maar geen oplossing wordt gevonden voor de crisis. Maar ik heb evengoed het land aan al die mensen die maar staan schreeuwen dat ze hier wég willen , want dat het hier een apenland is, waarin we leven en dat .. en dat.... en dat... (geeuw, ik word daar zo moe van... écht moe). 

Vertrek dan in godsnaam hé. Wie of wat houdt je tegen? Wéér een hoop zeurders en klagers minder. 
Sorry, vandaag wat kortaangebonden hoor... heb het wel gehad met mensen die klagen en niks doén. Poseurs. 

En verder alle respect voor de échte emigranten die iets opbouwen, élders. Maar die hebben over het algemeen een wat minder "hol gezwetsniveau". Die doén wat. Enfin, dat vind ik toch. 

Morgen weer mild. Beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten