dinsdag 1 november 2011

Bezoek uit Brugge, 1 november

Half één, wachten in het station. Onze fietsen staan buiten geparkeerd; heerlijk was dat, fietsen door de zon. Frederik, mijn vriend uit Brugge, komt met zijn dochters een bezoekje brengen aan mijn koekenstad. Ik kijk daar heel erg naar uit.
Hou zo van mijn vriend en zijn meisjes :-)
November... en toch nog een terras op de Groenplaats, dat kan ik me niet van zoveel voorbije jaren herinneren. Er is nagenoeg geen tafeltje meer vrij.
Er wordt zeeslag gespeeld en bijgebabbeld.
Beklimmen van de Brabofontein.




Noorderterrassen.

Turen naar Linkeroever en het materiaal van de Antwerpse zeescouts vergelijken met dat van de Brugse afdeling :-)
Er zijn twee jongens een gék spel aan het spelen. Wij dopen het " ping pong voor luieriken", al moet je wel bijzonder snel zijn.
Natuurlijk lopen we ook richting MAS, maar dat is vandaag omwille van de feestdag uiteraard gesloten.
"Waar zijn die handjes???" roepen de meisjes. Ik moet daar erg om lachen.


Wie doen wij na? Ha, Paul Van Ostaijen,  hé!
Ijsje op het Consciencepleintje.
Deze post-it zag ik onderweg. Kan het alleen maar beamen, al moeten we door de gietende regen naar huis fietsen, het weer slaat immers plots om. 
Doorweekt aangekomen, maar daar maal ik nu eens NIKS om, ... heerlijke vakantiedag was dit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten